Thursday, 21 June 2018

PUNK nie umarl!!!

Niedawno ukazal sie artykul pt. "PUNK nie umarł" mojego autorstwa w zinie Maximum Underground, na temat "emigranckiej" sceny undergroundowej w UK.

https://www.facebook.com/maximumnunderground/



Friday, 20 April 2018

Jeden z 10 cz31 ZAKONCZENIE

Zapraszam na podsumowanie audycji 1 z 10. Usłyszymy listę przebojów moich gosci, czyli najczęściej pojawiające się kapele oraz rozwiązana zostanie druga edycja konkursu na Anty Celebrytę Radio Underground. Ponad to gwarantuje emocje i łzy wzruszenia niczym na wenezuelskim wyciskaczu łez. Zartowalem. Jak w Klanie. :D

https://drive.google.com/open?id=1ZKzqMtCjnfEajJBDgtFhVqV9ElAguiMD

http://uploadfile.pl/pokaz/1424125---crn7.html


Friday, 13 April 2018

Jeden z 10 cz30 Pan Nikt v Pawel Czekala Pigula (Analogs)

Hmmm, zastanawiam się jak zapowiedzieć mojego kolejnego gościa... Na szczęście jego nie trzeba reklamować. Jego muzyka, jego teksty mówią same za siebie. Od lat wierny swej ideologii. Od lat szczery do bólu. Od lat silna ręka prowadzi kapele Analogs i całkiem dobrze mu to wychodzi. Znany z pracowitości i całej szuflady przebojów. Z nowa płyta pt Wilk ostro wszedł w 2018 rok. Zapraszam...
Stay tune. Stay rebel! P.N.

PS Na wstępie pożegnalne słowo dla Siwego z Defektu Muzgo

https://drive.google.com/open?id=13pJTak9bw1MTzUFYh_-OY3GgcDXBFoUm

http://uploadfile.pl/pokaz/1418518---4qxl.html


Friday, 6 April 2018

Jeden z 10 cz29 Pan Nikt v Moskwa (Low Rollers)

Zapraszam do odsluchania rozmowy z wokalista i liderem londynskiej kapeli Low Rollers.
 Moskwa opowie o poczatkach kapeli, o swoim dorastaniu, pierwszych koncertach oraz co zespol szykuje na 2018 rok


https://drive.google.com/file/d/1iP7W0C6YIvFX3yuolt9vMmN967D3QvVV/view?usp=sharing

http://uploadfile.pl/pokaz/1402648---d2zt.html


Friday, 16 March 2018

Jeden z 10 cz27 Pan Nikt v Darek Dusza (Redakcja) cz1

Jesli jest ktos na tej planecie kto nigdy nie słyszał takich piosenek jak "Oh Ziuta", "Au szala la" czy Malin... "Malowany ptak", to zapewne słyszał o takich kapelach jak Absurd, Śmierć Kliniczna Shakin Dudi lub Redakcja. Zaprosiłem do rozmowy artystę, który współtworzył te grupy, artystę który napisał te właśnie piosenki oraz cały worek innych. Muzyk, kompozytor, tekściarz, pisarz, wędkarz, ale przede wszystkim wielki miłośnik kotów. Fascynująca rozmowa z fascynującym człowiekiem. Rozmowa okazała się na tyle pasjonująca i długa niczym żyłka od wędki, ze zmuszony byłem podzielic ja na dwie części. Zapraszam więc do wysłuchania pierwszej z nich.


https://www.dropbox.com/s/lki9a3sem38v9d4/%2327%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Darek%20Dusza%20%28Redakcja%29%20cz1.mp3?dl=0


http://uploadfile.pl/pokaz/1386613---usgd.html



Friday, 9 March 2018

Jeden z 10 cz26 Pan Nikt v Jaroslaw "Bialy" (Zatrata/Useless)

Pochwalony! Kolejny gość z wrocławskiej niezależnej sceny. Bialy na co dzień basista formacji Zatrata oraz Useless, znany tez z grania w Infekcji oraz pracy we wrocławskim Centrum Reanimacji Kultury. Ciekawa rozmowa o otaczającym nas świecie, podróżach, muzyce oraz czego możemy się spodziewać po wizycie w CRK. 
Niech Punk będzie z Wami \m/
http://crk.wroclaw.pl/
https://www.facebook.com/crk.wro/

audycja do odsluchu tutaj:
https://www.dropbox.com/s/wx2dp7ipftscxj5/%2326%20jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Jaroslaw%20Bialy%20%28Zatrata%29%20poprawiony.mp3?dl=0

lub tutaj:
http://uploadfile.pl/pokaz/1379365---mapk.html








Friday, 2 March 2018

Jeden z 10 cz25, Pan Nikt v Piotr Banach (BAiKA)

Piotra Banacha nie musze specjalnie przedstawiac. Jego muzyka tlumaczy wszystko. Od Punka poprzez blues, regge oraz rock az po liryke. 50 Twarzy Banacha.

Piotr Banach wspoltworca takich grup jak Kolaboranci, Dum Dum, Hey, Indios Bravos czy ostatni jego projekt BAiKA. Muzyk, autor tekstow, producent. W szczerej rozmowie o fascynacjach muzycznych, o ostatniej, jesiennej trasie z Hey oraz o najnowszej plycie BAiKA.
Zapraszam
Stay tune, stay rebel
P.N.

Friday, 23 February 2018

Jeden z 10 cz24 Pan Nikt v Ewa Zablocka (Radioactive Rats)

W tym odcinku na pewno nie uslyszycie historii o delikatnej ksiezniczce jak karmi swojego bialego, puszystego kroliczka amerykanska marcheweczka GMO. W tym odcinku na pewno nie uslyszycie tez historii o dziewczynce z warkoczykami jak zasypia z rozowym misiem w swym rozowym pokoiku w rozowym lozeczku przy rozowej lampce....BLEEEEEE!!! W tym odcinku uslyszycie szczera opowiesc dziewczyny, ktora mocnym i zdecydowanym krokiem dazy do spelnienia swych marzen i pasji, opowiesc dziewczyny, ktora nie boi sie wyzwan, odpowiedzialnosci i ryzyka, dziewczyny, ktora jest piekna ksiezniczka Radioactyvnych Szczurow, do rosolu zamiast makaronu dodaje paczke gwozdzi, wypija rozgrzany wosk ze znicza, a na tosty na sniadanie zamiast sera kladzie zyletki. Panie i Panowie Ewa zaprasza do swego undergroundowego krolestwa!
Stay tune, stay Rebel...

https://www.dropbox.com/s/te76l8yd4zr5rqs/%2324%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Ewa%20Zablocka%20%28RR%29.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1366422---oriu.html



Friday, 16 February 2018

Jeden z 10 cz23 Pan Nikt v Arkadiusz Sawicki (Pornografia)

Oficjalnie namawiam do obcowania z Porografia!   Tytus De Ville lider lodzkiej grupy Pornografia zabierze nas w podroz do swej mrocznej krainy uslanej rozami. Porozmawiamy o nowej plycie oraz muzycznych fascynacjach. Niestety nie bedzie rozbieranej sesji ale obiecuje, ze beda "momenty".

https://www.dropbox.com/s/h5ixfc1mi6jr7ru/%2323%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Arkadiusz%20Sawicki%20%28Pornografia%29.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1359708---3d1v.html




Friday, 9 February 2018

Jeden z 10 cz22 Pan Nikt v Piotr Liszcz Mizerny (1984)

Tym razem przeniesiemy sie wirtualnie do rzeszowskiego krolestwa prekursora zimnej fali w Polsce. Piotr Mizerny Liszcz- muzyk i poeta, zalozyciel grup 1984 oraz Wanka Wstanka. Muzyk, ktory rozpropagowal ten postpunkowy styl w calej Polsce. Niebanalne teksty oraz ciekawa muzyka sprawily, ze formacja 1984 zdobyla wielka popularnosc, ktora sie cieszy juz ponad 30 lat. Zapraszam do szczerej i cieplej rozmowy z tym wielkim artysta, ale przede wszystkim czlowiekiem o szlachetnej duszy.
Stay tune, stay rebel...


https://www.dropbox.com/s/qop7dbj942piav7/%2322%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Piotr%20Liszcz%20Mizerny%20%281984%29.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1356024---8gpv.html


Wednesday, 7 February 2018

ANTYCELEBRYTA RADIO UNDERGROUND pierwsza edycja

Glowna nagroda w pierwszej edycji konkursu Antycelebryta Radio Underground jeszcze w tym tygodniu pofrunie do laureata Kuba Andrzej Mędela. Koszulka nie byle jaka, bo osobiscie wykonana przez miSZcza koszulkowego Zygzaka. Piwo oraz uscisk dloni autora audycji do odebrania osobiscie na komisariacie milicji obywatelskiej w Londynie. 
NIech Punk bedzie z Wami!



Friday, 2 February 2018

Jeden z 10, cz21 Pan Nikt v Krzysztof Grabowski (Dezerter)

Zapraszam do wysluchania ciekawej rozmowy z bebniarzem Dezertera. Przysiegam, ze nie bedziemy rozmawiac o Skandalu i koncercie w Jarocinie (tym koncercie), ale na pewno bedzie o polityce i muzyce. BUMMMM!

https://www.dropbox.com/s/lk5h4bmez79m8ky/%2321%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Krzysztof%20Grabowski.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1347315---qtdg.html


Friday, 26 January 2018

Jeden z 10, cz20 Pan Nikt v Jerzy Mazzol

Czuwaj!!! Aby zlamac wszelakie schematy, abyscie czasem nie pomysleli sobie, jakie te audycje moga byc nudne i monotonne... zaprosilem wiec muzyka, kompozytora, producenta, rezysera... ale przede wszystkim czlowieka obdazonego wielkim sercem nie tylko do muzyki. Czlowieka, ktory nie tylko zagral z takimi tuzami jak Kazik, Tymanski, Swietlicki czy James Brown, muzyk, ktory nie tylko bral udzial w takich projektach jak Kury, Milosc czy Arythmic Perfection, artyste, ktory stworzyl wlasnie ten gatunek, gdzie wykozystuje rysunki zamiast nut, artyste, zwiazanego ze scena Yassowa, ktory brawurowo polaczyl dwa swiaty: PUNK z JAZZEM, ktory wydobyl z najglebszych zakamarkow undergroundu, najczystsze dzwieki rebelii, ktory opowie nam o swej muzycznej pasji, o rodzinie, milosci, wierze, o lamaniu schematow, ale przede wszystkim zadamy sobie pytanie, pytanie, ktore nurtuje od dekad najwierniejszych zalogantow: czy PUNK not JAZZ? A wiec... zapraszam w najblizszy piatek wieczorem. NIe bedzie to prosta audycja, gdzie potupiecie sobie wypastowanym glanem, nie bedzie to tez audycja, gdzie postawiony wczesniej irokez bedzie dumnie blyszczal i bujal sie na boki. Ale napewno bedzie to audycja, gdzie przejda Wam drodzy sluchacze ciarki po plecach, audycja, gdzie uslyszymy najprawdziwsze dzwieki wydobyte z glebi duszy, nuty o ktorych nigdy nawet Wam sie nie snilo, sposoby na wydobywanie tych nut w najbardziej wyuzdany sposob. Ostrzegam, ze audycja jest tylko i wylacznie dla prawdziwych melomanow, a dla najwytrwalszych bedzie nagroda, a nagroda bedzie przepiekna muzyczna podroz w zaswiaty zycia, podroz na druga strone do krainy dzwiekow. Dodam jeszcze, ze audycja bedzie trwala blisko 3 godziny, nie bedzie tez przerw na reklamy, wiec prosze o uzupelnienie szklanek oraz przygotowanie sobie palenia wczesniej. A teraz zgasmy swiatlo, zamknijmy oczy i oddajmy sie ekstazie... Mistrzu prowadz...

https://www.dropbox.com/s/6m935sgbpxj64nn/%2320%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Jerzy%20Mazzol.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1342419---7gct.html



Friday, 19 January 2018

Jeden z 10 cz19 Pan Nikt v Mateusz Turek (Zimna Wojna)

Heja heja biedroneczki moje kochane :) W najblizeszj audycji usylszymy szarpidruta z Wroclawia. Kolega Mateusz Turek jest liderem kapeli Zimna Wojna i z calych sil stara sie podbic nasze serca swoimi piosenkami. Czy mu sie to uda? Okaze sie w najblizszy piatek wieczorem. Wpadnijcie posluchac jak rozmawiamy o zyciu, muzyce i wroclawskich faszystach.
Stay tune, stay rebel, love music, hate rasism.

https://www.dropbox.com/s/1qu3ctlqpbbi8fw/%2319%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Mateusz%20Turek%20%28Zimna%20Wojna.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1334142---xxgn.html


Wednesday, 17 January 2018

ANTYCELEBRYTA Radia Underground - drugi sezon

Klasyfikacja generalna w rozgrywce o druga koszulke lidera antycelebryzmu:

Wosi (PunkTska) - 183

Piotr Stróżyński (Schizofreniczna Prostytutka Maria) - 86 500

Mateusz Turek (Zimna Wojna) - 8 520

Jerzy Mazzol -  11 500

Krzysztof Grabowski (Dezerter) - ze wzgledu na slaby internet w momencie nagrywania audycji 0, a w dniu emisji audycji - 12 200

Piotr Liszcz Mizerny (1984) - 1840

Arkadiusz Sawicki vel Tytus De Ville (Pornografia) - 97 100

Ewa Zabłocka (Radioactive Rats) - 11 600

Piotr Banach (BAiKA) - 141 000

Jarosław "BIAŁY" - (Zatrata/ Useless) - 36 500

Darek Dusza (Redakcja) - 162 000

Moskwa (Low Rollers) - 1610

Pawel Czekala Piguła (Analogs) - 16 500


Monday, 15 January 2018

Jeden z 10, cz18, Pan Nikt v Piotr Strozynski (SPM)

Tym razem zaprosilem do rozmowy bylego lidera i zalozyciela jarocinskiej kapeli Schizofreniczna Prostytutka Maria, obecnie pisarza i autora wielu nowel oraz powiesci. 
Emocje gwarantowane, przerwy na reklame jeszcze nie uwzgledniono, uprasza sie o wczesniejsze zaopatrzenie w wino oraz popcorn.
Stay tune, stay rebel!

https://www.dropbox.com/s/tehifwotxh8rdef/%2318%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Nikt%20v%20Piotr%20Strozynski%20%28Schizofreniczna%20Prostytutka%20Maria%29.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1323197---mpad.html


Friday, 5 January 2018

Jeden z 10, cz17, Pan Nikt v Wosi (PunkTska)

Druga serie audycji rozpoczynamy klasycznym pogo. Do tanca zagra nam londynski DJ. Wosi opowie o swym muzycznym romansie, o fascynacji krecenia vinylem, o koncertach i imprezach ktore robi wspolnie z Lilian DJska jako duet PunkTska.
Najblizszy koncert, ktory organizuja, to 13 stycznia w londynskim New Cross Inn. Szczegoly w programie.
Stay tune. Stay rebel. Stay punk.

https://www.dropbox.com/s/up5ddgwx9i7owcy/%2317%20Jeden%20z%20Dziesieciu%20Pan%20Niktv%20Wosi.%28sezon%202%29mp3.mp3?dl=0

http://uploadfile.pl/pokaz/1315945---vred.html