Sunday, 20 October 2013

agacie 8

     to byla tylko zwykla kurwa


skad mialem wiedziec
ze jestes kurwa przebrana za kobiete
jestem tylko zwyklym facetem

mialas wlosy oczy nos I rece
wygladalas jak normalna kobieta
skad mialem wiedziec ze
wlosy byly sztuczne doczepiane
skad mialem wiedziec ze
twe oczy nie plakaly
one tylko udawaly
a rece
napewno dwie lewe
serce tez mialas nieprawdziwe
chyba plastykowe
bo z kamienia napewno nie
wykrzesalbym choc jedna iskierke nadziei
skad mialem wiedziec
ze jestes tylko kurwa
przebrana za kobiete

mowilas przeciez normalnie
smialas sie I tanczylas
skad mialem wiedziec ze klamiesz
a ten smiech
to smialas sie ze mnie
skad mialem wiedziec

6 comments:

Anonymous said...

Dreszcze mi przeszly...wk

Danka said...

Oj ,jejku ...faktycznie można się pomylić ..Bo skąd można wiedzieć że np... kobieta pod spódnicą nosi peniska,no skąd można wiedzieć że to facet...::))Tak samo z kurwą::))wspaniale piszesz Arturze::)
Dziękuję za komentarze...U mnie pada,typowa jesień skandynawska ::)) Ale jest fajnie..nie narzekam ,bo nie ma po co...Pozdrawiam cieplutko::)))Danka

Agnieszka said...

Bo to zła kobieta była;)

pozdrawiam!
Agnieszka
cafetime.bloog.pl

sia said...

No skąd miałeś wiedzieś, wśród ról odgrywanych raz kurwa, raz pajac wysuwa się zza kurtyny ...
Piszesz skandalicznie dobrze, aż ciekawa jestem reszty

http://eksperyment-przemijania.blog.onet.pl/
http://wieczkodagmara.blog.pl/

peja0515 said...

Podobno k...... łatwo rozpoznać.

Made Inja said...

Kurwa- to charakter i z takim trzeba się urodzić.(Prostytutka to zawód)
Szkoda ,że to kurewskie plemię niestety się bardzo rozpleniło...