Thursday, 18 July 2013

grecie 7

gdybys choc na chwile usmiechnela sie
to oddalbym w zamian
te wszystkie namietne chwile
te wszystkie zlamane serca pozuconych kobiet
ktore tak bardzo kochalem
oddalbym wszystkie godziny spedzone na koncertach
wszystkie moje muzyczne uniesienia
oddalbym w zamian
wszystkie ksiazki
przeczytane I nie przeczytane
wszystkie na swiecie
gdybys choc na chwile usmiechnela sie
oddalbym w zamian
wszystkie te chwile co nas podzielily
wszystkie te dni co nas rozlaczyly
zapomnialbym o tych minionych latach bez ciebie
oddalbym w zamian
cala radosc ktora posiadam
wszystkie tulipany holandii
caly deszcz z anglii
piekna pogode z hiszpanii
owoce morza z italii
I cala wolnosc z amsterdamu
trzy piramidy z egiptu
I zachod slonca w norwegii
gdybys tylko usmiechnela sie do mnie

4 comments:

Danka said...

Dreszcz przeszedł ::)) jeżeli Greta nie uśmiechnie się do Ciebie Arturze ...To ja chętnie uśmiech wysyłam .Życzę pięknego słońca na urlopie ,dla całej rodzinki ,również szczęśliwego powrotu do Edenu::)))Dziękuję za komentarze::)))

Danka said...

Artur ja specjalnie z Polski przywiozłam 4 krzaczki pigwy...Pięknie rośnie ,wszystkie się przyjęły Za rok już powinnam mieć owoców kilka ::))A może nawet więcej ,bo krzaki pigwy szybko rosną nawet są sadzona jako żywopłoty..Ale jabłuszka z niej są smaczne , kwaśniejsze od cytryny .Witaminy C ma o wiele więcej niż cytryna ...Jak będziesz w Polsce kiedyś poszukaj w ogrodniczym sadzonek ...Naprawdę świetna nalewka i nie ma opcji by chorować zimą po piciu jej ..Ja zawsze przed spaniem kieliszek nalewki i do podusi::)))Zero grypy i kataru ...Pozdrawiam cieplutko z upalnej Szwecji::))))danka

1beam said...

Za jeden uśmiech tyle zapłaty,
to nazbyt wiele rzeczy nietrwałych,
gdy w swoim ciele jesteś bogaty
sercem i duszą, co może dać wiele,
a jeśli tym nie wzruszysz Grety,
to może nie jest tak warta wiele.


Dzięki za oferowaną pomoc:))Już się ze wszystkim uporałam,dzięki pomocy sąsiadów.Mam nadzieję,że urlop masz udany,słońce w kapeluszu i wiatr we włosach:))
Życzę miłego relaksu i wrażeń.

1beam said...

Czas goi rany.Mam nadzieję,że Greta kiedyś uśmiechnie się do Ciebie.Potrzebny jest czas,a może coś więcej.Może trzeba znaleźć nić prowadzącą do serca.Rozkruszyć mur,za którym ukryła się Greta.
Pozdrawiam:)