Monday, 6 May 2013

hip hop

jestem hardcorowy tata
I produkuje cos na ksztalt rapa
nie nie nosze dresu
I nie mam na brixtonie adresu
jednak sprobuje
wycisnac soki z mego dlugopisu

bum bum bum
rymami to ja sie brzydze
dum dum dum
rymow nie nawidze

jestem hardcorowy tata
czasem strzele z bata
zadziej sklece rapa
beemki nie posiadam
zlota kieta nie swiece
za to chetnie wskocze
pod rozowa kiece

bum bum bum
rymami to ja sie brzydze
dum dum dum
z rymow to ja szydze

z glana to ja owszem
poczestuje dyskomana
I na skina
przygotowana sprezyna
a na hiphopowca
mam zuzytego gumowca

bum bum bum
z rymow to ja szydze
dum dum dum
dresiarzami to ja sie brzydze

jestem hardcorowy tata
ciagle nosze dziny
I popijam browca
kocham kraciaste koszule
a rapa nie kumam wogole
slucham stonesow
dezertera I kazika
a cienkim sikiem
celuje w popka I tedzika

bum bum bum
rymami sie brzydze
dum dum dum
z firmy I jp to ja szydze
https://www.youtube.com/watch?v=yLGj7qapUwc

5 comments:

1beam said...

Hip-hop to taki gniot,
którego nie rozumiem
i ten rap co wulgaryzmów używa,
a subkulturą się nazywa,
to mi nie leży,
do mej kultury nie należy:))
Pozdrawiam serdecznie.

Danka said...

Hip hop jak sprężyna
Raz się wyciągnie raz zagina
Dziwne odgłosy ma
Do publiki się pcha
Jak dobrze wyluzuje
Słownictwa nie psuje
Można go zaakceptować
Ważny jest przekaz wpisane słowa
Niech tłum budzi nie obrażając ludzi

Pozdrawiam -danka

Agnieszka said...

W hip hopie nie rymuje,
bo jakoś tego nie czuje
raz to wypowiedziane słowa,
a potem refren od nowa.
I jeszcze wulgarne słowo,
żeby było...obcesowo;)
pozdrawiam!

www.cafetime.bloog.pl

Beata said...

Bum bum bam pozdrawiam :))

Anonymous said...

hahaha. Dobre to...usmialam sie..;);)wk