Sunday, 18 November 2012

Anna Maria Jopek

Z tytulow utworow z CD A.M. Jopek pt. "Szeptem" oraz "Koncert" ulozylem wiersz.
Cd 1
1 Moja i twoja nadzieja
2 Dwa serduszka cztery oczy
3 Czas rozpalic piec
4 Cichy zapada zmrok
5 Bandoska
6 Szeptem
7 Bezsenna noc
8 Oddalasz sie
9 Samba przed rozstaniem
10 Pocalunki
11 Gram o wszystko
12 Jeszcze poczekajmy

Cd 2
1 Do widzenia Teddy
2 Panienka z temperamentem
3 Dla ciebie jestem soba
4 W polu lipenka
5 Czas rozpalic piec
6 Jej portret
7 Ludzkie gadanie
8 Zielono mi
9 Kolysanka Rosemary
10 Samba przed rozstaniem
11 Ale jestem
12 Ach spij kochanie


Wiersz tytuowy

Panienko z temperamentem
Dla ciebie jestem soba
Moja i twoja nadzieja, to
Czas rozpalic piec
Juz cichy zapada zmrok
Kolejnna bezsenna noc
Szeptem powiem kocham cie
To nie zwykle ludzkie gadanie
Gram o wszystko
Ciagle przed oczami mam
Jej portret
I zielono mi
Ach spij kochanie
Pocalunki
Niech przysnia nam sie dzis
Dwa serduszka cztery oczy
Londyn,Walbrzych,Sztum

1 comment:

Made Inja said...

ciekawe wyszło wierszydło